2013-04-26

Zrób to sam czyli koszula Ombre

Spotkałam się już z takimi koszulami niestety takie koszule czasem są bardzo drogie i nie wszystkich na nie stać zaprezentuje wam jak w prosty sposób możecie zrobić taką koszulę zaoszczędzić nawet 100 zł .

Co będzie nam potrzebne ?

- koszula jeansowa
- wybielacz
- dwie miski
- woda
- wieszak
- gumowe rękawiczki


Zaczynamy od tego , że koniecznie musi wyjść z mieszkania bo wybielacz nie ma zbyt ładnego zapachu i trochę drażni nos , dlatego lepiej wyjść do jakiegoś wietrzonego pomieszczenia lub jeśli to możliwe na dwór  . Następnie koniecznie zakładamy rękawiczki !


Jeśli jesteśmy już przygotowani przypinamy koszulę do wieszaka i moczy ją w wodzie , a następnie zamaczamy w wybielaczu do miejsca gdzie chcemy aby była rozjaśniona , jeszcze raz polewamy ją wodą i zostawiamy na noc . Rano mamy już gotową koszulę , ale pamiętajcie żeby ją wypłukać ponieważ może nie mieć zbyt ładnego zapachu . 







35 komentarzy:

  1. Wow świetny efekt, nie spodziewałam się takiego, wygląda jak ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt:)
    Dziekuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) .
    Obserwuję <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło ślicznie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt jest naprawdę świetny. Jestem nieco zdziwiona bo ładniejsza jest niż taka ze sklepu! Naprawdę Ci wyszła. Nosiłabym . :>
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kilka razy widziałam taką opcję w samodzielnym zrobieniu ombre :) Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt, ja chyba zrobię tak z szortami ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym znalazła w szafie jaką rzecz czinsową to zrobię to ♥
    Świetny jest efekt końcowy *.*
    obserwuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. woow, swietny pomysł :)
    Na pewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie to wygląda *.*
    Bardzo mi się podoba *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale genialnie!! Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty :)
    Koszula wyszła naprawdę świetna :>
    Fak, faktem wygląda lepiej niż ze sklepu.
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ale świetny efekt! musze pokombinować w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł! świetnie to wygląda :-) będę musiała spróbować z bluzeczkami ;-) pozdrawiam i również obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci wyszła! Ja nie mam gdzie ,tak kombinować,a też bym to z chęcią wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba sobie wypróbuję ;)

    life-juulyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super DIY!! uwielbiam własnoręcznie zrobione ubrania i nie tylko :)

    Dziękuję za komentarz i obserwację na moim blogu xxx

    Ja również obserwuję na GFC :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny i za 200 obserwatorkę! :)
    Bardzo mi miło, niebawem zorganizuję rozdanie na blogu ;)
    A efekt ombre jest genialny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ta koszula wyszła cudownie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. no prosze małym kosztem mozna miec coś have must :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł!!! Nigdy bym na taki nie wpadła!! Też tak sprubuje.
    Także obserwuje ^_^

    OdpowiedzUsuń
  22. efekt końcowy jest fajny, ja bym jeszcze przypięła ćwieki na kołnierzyku i koszula jak ze sklepu, super! :D
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie efekty na ubraniach....ale jakoś nie umiem się zabrać za zrobienie takiej;p

    obserwuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomysł! tylko teraz muszę znaleźć jaką fajną koszulę w SH bo szkoda wydać stówe na sklepową gdyby się coś nie udało

    OdpowiedzUsuń
  25. super efekt<3 bede mogla zrobic podobny post do twojego u mnie na blogu.? plis
    odpowiedz u mnie <3
    ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super efekt. ^^
    Śliczna koszula. *-*

    ania-milena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super pomysł z koszula *.* zapraszam do mnie
    Anykis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł z koszulką;) wygląda ślicznie zapraszam do mnie swiatmonikikomorowskiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń