2013-04-27

Domowe sposoby na trądzik .

Myślę że każda dziewczyna w okresie dojrzewania nie lubi trądziku . Dlatego przedstawię wam 5 sposobów na trądzik ale na początku postu do wszystkich zainteresowanych dziewczyn mówię że należy jednak pamiętać, że nie każdy sposób przyniesie rezultaty w przypadku konkretnej osoby. Skóra każdego z nas jest inna, dlatego remedium, które usunie trądzik u jednej osoby, może okazać się całkowicie nieskuteczne u innej. Warto jednak wypróbować ich działanie ja próbowałam tych sposób i moje koleżanki nie które sposoby działały nie które nie ale warto próbować bo naprawdę jeśli ktoś ma trądzik to jeden z tych sposób może okazać się skuteczny . 

1 . Stosuj olejek z drzewa herbacianego . Ma on działanie antybakteryjne, działa wolniej niż chemiczne preparaty przeciwtrądzikowe, ale jego działanie jest bardziej skuteczne i długotrwałe. Olejek zmniejsza liczbę zaognionych wyprysków i leczy stan zapalny. Należy go stosować na skórę, nie częściej niż dwa razy dziennie. Olejek ten nie jest też drogi kosztuje do 15 zł . 

2 . Pasta do zębów to kolejny domowy sposób na zredukowanie wyprysków. Nałóż pastę na pryszcz i pozostaw na noc. Stosuj normalną pastę do zębów nie żel . Osobiście bardzo polecam ten sposób bo na mnie działał już po 3 dniach było widać różnicę . 


3 . Kolejnym domowym sposobem na pozbycie się trądziku jest masowanie twarzy połówką cytryny, a następnie przemycie jej ciepłą wodą. Słyszałam o tym sposobie na mnie niestety nie działał ale może na waszą cerę zadziała . 


4 . Ogórek działa odświeżająco i pomaga zapobiegać trądzikowi. Żeby zrobić maseczkę ogórkową, zmiksuj ogórek w blenderze, aż będzie miał postać papki. Nałóż na twarz i pozostaw przez 20 minut. Zmyj twarz ciepłą wodą . Na mnie ta metoda działała w 40 % niektóre pryszcze zniknęły a nie które w ogóle . 



5 . Skuteczne jest również częste nakładanie na dotknięte trądzikiem miejsca mieszanki jednej łyżeczki soku z cytryny i jednej łyżeczki sproszkowanego cynamonu. Metodę tą znalazłam na różnych forach podobno jest bardzo skuteczna słyszałam o niej dużo pozytywnych komentarzy lecz nie próbowałam . 


Myślę że niektóre z tych metod mogą okazać się skuteczne :) 

46 komentarzy:

  1. Olejek na mnie niestety nie podziałał i zaczęłam dodawać kilka kropel do kąpieli, fajnie wyrównał koloryt skóry na całym ciele :-) Zaciekawiłaś mnie sposobem z cytryną, ogórkiem i cynamonem ;-) To z chęcią wypróbuje, nie ma to jak matka natura na nasze problemy i niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie słyszałam, że pasta pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 sposób jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne i proste sposoby ! :) Z chęcią wypróbuje, bo trądzik to straszna masakra.. :/ mam nadzieje, że pomoże :) !
    Dziękuję za propozycje :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post na pewno skorzystam z porad .zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O 2 sposobie słyszałam bardzo wiele razy.! W końcu spróbowałam i na prawdę działa. ;**

    + obserwuję . ;D
    http://zakochanawmarzeniiach.blogspot.com/

    Pozdrawiam.! ;D
    ZuZa. ;*


    PS. Dziękuję za komentarz. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe sposoby :)
    Naprawdę przydatne, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post :) tego było mo trzeba :D zaczynam od pasy do zębów, zobaczymy jakie będą efekty xdd
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Bardzo fajnie piszesz! Obserwuję! Może wyłączysz weryfikację obrazkową? Jest uciążliwa :)
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu jaki świetny blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, na pewno spróbuje sposób z pastą do zębów i ogórkiem może nawet jeszcze dzisiaj :D

    zapraszam na mojego bloga -> http://carmelovaa.blogspot.no/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze słyszałam o alkoholu ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ciekawie :) Ciesze się, bo raczej nigdy nie miałam trądziku, chociaż ta cytryna podobno ogólnie kojąco wpływa na skórę, dlatego myślę, że mogłabym wypróbować.Naturalne sposoby najlepsze :)
    Serdecznie zapraszam do siebie:
    http://rosrossali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny sposób! będę czerpać rady z twojego bloga ;)
    ja też obserwuję, dzięki ;*

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog:P
    +obserwujemy? odp. u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post ! http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super przdatny post! :)

    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatne pomysły! Wypróbuje.
    A można stosować w tym samym czasie kilka z nich? Na przykład ten olejek, na noc pastę, i tą maseczkę z ogórka?

    Blog super! Obserwuję i będę wpadać ^^
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować sposób z pastą. Mam okropny trądzik! Obserwuję twojego bloga bo bardzoooo mi się spodobał ! ♥♥♥
    wkazdymjestcospieknego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe sposoby, na szczęście nie mam za bardzo problemu z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydatny post. Ja na szczęście tego problemu nie mam, ale może innym się przyda. :D

    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się przydał ten post.
    Podoba mi się Twój blog ; ) Pozdrawiam i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie stosowałam naturalnych metod bo nie do końca wierzę w ich skuteczności, jednak chyba Twoje miłe słowa mnnie skusiły by spróbować :)
    Moja cera jest trądzikowa i tłusta to mój największy problem ;/ u mnie na blogu większość opisywanych kosmetyków jest do takiej cery więc też zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja robiłam maseczkę z drożdży dobrze wygładza skórę . !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. przyda mi się to :)naturalne metody najlepsze@_ obserwuje :) zapraszam do swojego grona obserwatorow ;)http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. spadłaś mi z nieba! :D
    muszę wypróbować patentu z pastą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatne porady :)
    świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja choć nie mam wielkiego problemu z trądzikiem używam czasami płynu Afronis.

    OdpowiedzUsuń
  29. o z tą pastą mogę spróbować ;)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam okazji stosować naturalnych metod. miałam wiele maści, żelów, które mi pomagały tylko przez jakiś czas. teraz stosuję maseczki z garniera i zauważyłam poprawę na mojej twarzy. serdecznie pozdrawiam, zapraszam do mnie: 2x67.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja sobie ostatnio zrobiłam tonik z cytryny :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatne rady ;) Na pewno je wypróbuję. Pozdrawiam, Invictus ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog ! :))Obserwujemy ?
    zapraszam http://make-up-prima-sort.blogspot.com/ :)
    zachęcam tez do wykonywania naszych makijażów i wysyłaniu nam zdjęć, które będą umieszczone u nas na blogu :) przez co będziemy tez promować twojego bloga!
    Pozdrawiam :*
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam problemy z tradzikiem ale domowe sposoby raczej na mnie nie dzialaja niestety, ja polegam na pani dermatolog i na lekach ktore mi przepisuje bo tylko one na mnia dzialaja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo przydatny post! :) Na pewno skożystam :)

    U MNIE NA BLOGU JEST KONKURS NA WYMARZONY DESING BLOGA! jEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANA/Y TO WEJDZ I SIĘ ZDŁOŚ! ZAPRASZAM!

    uzalezniona-od-olowka.blogspot.com - Rysuję, bo chcę

    OdpowiedzUsuń
  36. Koniecznie wypróbujcie Nonance, jest na 1 miejscu w rankingu na http://preparatynatradzik.pl/ jest świetny! Poleciła mi go starsza siostra, i jestem jej bardzo wdzięczna bo trądzik już prawie znikł!

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę wypróbować, jeszcze nie znałam tych sposobów na trądzik. Może w końcu coś pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z trądzikiem walczyłam ponad 7 lat , dziś jestem szczęśliwa z efektów jakie przyniósł mi krem z śluzem ze ślimaka :-) używałas moze ??? Efekty są rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy wpis... na pewno "odświeży" cerę ale czy ma szanse na leczenie trądziku... hmm ja bym zaufał dermatologom w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Najlepiej wybrać się do dermatologa tak myślę. A tu może też postawicie na profesjonalny masaż twarzy. Na stronie https://evospa.pl/co-daje-masaz-twarzy taki znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń