2013-04-30

Krwawe Walentynki ( Opinia )

Uwielbiany horror przeze mnie :) 

Hah uwielbiam horrory bardzo może nawet bardziej niż komedie czy romanse . Od najmłodszych lat jestem zafascynowana tymi filmami uwielbiam " Piłę " , " Hostel " , " Obcy " . Ale przyznam że naprawdę obejrzałam sporo strasznych ( jak dla mnie zajebistych ) horrorów . 

Dziś wam przedstawię " Krwawe Walentynki " 

Tom wraca do rodzinnego miasta w dziesiątą rocznicę Masakry w Noc Świętego Walentego, w której zamordowane zostały 22 osoby. Spokojny powrót kończy się dla niego podejrzeniem policji o dokonanie tej zbrodni. Wygląda na to, że jedynie dawna miłość, Sarah, wierzy w jego niewinność.

Wygląda to tak że do końca nie wiemy kto tak naprawdę jest mordercą kto zabił ? 

Jest dużo scen bardzo nie strasznych ale krwawych wiecie dużo krwi na ścianie , serce , trupy . 

Można by powiedzieć że horror nie jest straszny tylko obrzydzający za to daje mały minusik ale tak naprawdę ciągła akcja napięcie i dziewczyna Sarah pod koniec filmu nie wiedząca komu zaufać czy swojemu mężowi czy dawnej miłości . 

Film polecam szczególnie na majówkę jeśli ktoś lubi takie filmy :) 

Ocena moja filmu to 9 / 10 






35 komentarzy:

  1. oglądałam ^^
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście nie lubię krwawych horrorów , ale może ten obejrzę ;)
    Polecam ci Sinister i The House at the end of the street ;)

    http://inspirationfrombooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sinister oglądałam super horror :) a tego drugiego nie .

      Usuń
  3. Masz genialnego bloga. Chętnie obserwuję, aaa horrorów się boję haha. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam jeszcze. :P

    OdpowiedzUsuń

  5. Super blog i ekstra zdjęcia .

    Jeśli będziesz obserwować mój blog i zostawisz link do siebie pod ostatnim postem na pewno się odwdzięczę .

    ZAPRASZAM http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. podsunęłaś mi pomysł na to co robic wieczorem :) \oczywiście oberwuję!
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie widziałam! może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski jest ten horror ;D. Też go oglądałam i nie żałuje ;]. Bardzo fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam ale może się kiedyś odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ogólnie nie przepadam za horrorami :).
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow. Za bardzo nie lubię horrorów z dużą ilością krwi. Wolę raczej takie w których można się przestraszyć.

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award -> http://carmelovaa.blogspot.no/ :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam, i nie wiem czy obejrzę :P
    Generalnie nie lubię tego rodzajów filmów, choć np. oszukać przeznaczenie bardzo lubię.
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, to obejrzę sobie z koleżanką, ostatnio oglądałyśmy Stay Alive :))
    Zapraszam do mnie: http://the-pretty-little-secrets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tytuł jest ciekawy ;) zachęca do obejrzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do horrorów to jak tak samo! Od małego oglądałam horrory razem z mamą. Moim ulubionym była właśnie Piła i Wzgórza mają oczy. Jeśli nie oglądałaś, to zapraszam. Co do Krwawych Walentynek to, ten film obejrzałam i trafili w sedno. Uwielbiam właśnie tego typu horrorki. :3
    Co do Twojego komentarza u mnie na blogu, to ja też uwielbiam glany. Ile masz dziurek? Ja mam 20 :)
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by zobaczyć lub skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam się boję horrorów, chyba że jest przy mnie pewien chłopak to już coś innego ;)

    http://lifebywiki.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam O.o
    nawet nie wiedziałam że taki film istnieje ; ))
    ja dziś idę do kina ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. musze obejrzec ;d
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę obejrzeć , bo nie oglądałam ; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam horrory.
    Ale ten należy do kilku tych wyjątków, których nienawidze, nie cierpię, nie trawię brr...
    Ale okej, kwestia gustu :3
    Podobała mi się jedynie scena jak babka gościowi jajca woskiem polała xd
    hehe
    Obserwuję.
    http://big-bam-boom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. łoo uwielbiam horrory! :D ale nie lubię takich krwawych ;d może obserwujemy? ja już dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie cierpię horrorów, potem nie mogę spac! :D
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog <3

    obserwuję i liczę na rewanż http://my-music-my-life-998.blogspot.com/

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię horrory, ale jakoś te w których jest dużo krwi nie przypadają mi do gustu :) Fajny blog ^^
    zapraszm do mnie: dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie oglądałam , ale muszę obejrzeć :D
    Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Opis wygląda bardzo ciekawie, ja także uwielbiam horrory i w gruncie rzeczy to oglądam jedynie je i filmy animowane, haha.
    Akurat dziś zrobiłam recenzje także pewnej produkcji grozy na blogu, zapraszam:
    http://rosrossali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na nową notkę oraz obserwuję ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. wydaje się ciekawy film.
    obserwujemy ? ja juz ;3
    netesh-neteshh.blogspot.com
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje się być ciekawy ;3
    Napisałaś, że obserwujesz, jednak ja Ciebie nie widzę ;c Ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie oglądałam i chyba nie obejrzę... nie lubię krwi :-P

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog <3 obserwuję :)
    i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń