2013-05-02

Zły Zakup - Krem do rąk

We wtorek kupiłam w Rossmannie krem do rąk dlatego że często moje ręce są przesuszone . 
Natrafiłam w Rossmannie na Naturalny oliwkowy krem do rąk i paznokci firmy Ziaja. 
Niestety rzadko kupuję produkty z firmy " Ziaja " więc krem do rąk był moim pierwszym zakupem i chyba ostatnim z tej firmy . 



Od producenta :

- Intensywnie odżywia , wygładza skórę dłoni . 
- Skutecznie regeneruje naskórek oraz likwiduje uczucie szorstkości . 

Krem zamknięty jest w tubce , o pojemności 80 ml. Posiada oliwę z oliwek. Zapach, nie jest zły ale mi nie przypadł do gustu .  Krem ma treściwą, a jednocześnie lekką konsystencję. Daje poczucie nawilżenia i ulgi. Jednak po dwóch dniach stosowaniach po nim na moich rękach pojawiły się małe krostki . 

Zakup niestety uważam za zły i przestałam już ten krem stosować . 

Wydałam na niego 8 zł . 

31 komentarzy:

  1. dobrze , że chociaz nie był drogi ;)
    Zapraszam
    uwieczniajchwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Cię uczulił... może sprawdzi się na kimś innym. Koleżanka z pracy miała podobną sytuację z kremem kozie mleko, na innych spisywał się ok

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam ten krem tylko w wersji kokosowej i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię produkty z Zaiji, złego słowa na nie nie mogę powiedzieć. :3

    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. może po prostu jesteś uczulona na coś co jest w tym kremie? ja używam ten sam krem tyle że w pudełku i dla mnie jest super. ;d

    zapraszam na mojego bloga-> http://carmelovaa.blogspot.no/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kremów nie stosowałam ale używam wiele produktów z firmy Ziaja i muszę przyznać, że są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ziaja firmą nr 1 :)
    Miałam ten krem i jest dla mnie okey :P
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam z ziaji kokosowy i jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog zapraszam do mnie http://roksankas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam zwykły nivea, najlepszy !
    zapraszam do mnie ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta firma jest bardzo chwalona ale ja za nią nie przypadam. Kupiłam kiedyś taki krem na trądzik. w ogóle nie pomogło a skóra przetłuszczała się ;/
    zapraszam do mnie: pretty-little-secrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ojć .. :(( bardzo lubię tę firmę ... dlatego .. nwm co mogło się stać .. pewnie masz uczulenie na jeden ze składnieków :**
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o i ten krem kosztuje 8 zł a widziałam bloga dziewczyny ktora zapłacila 110zł :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię Ziaję :). Może kupisz jakiś inny produkt tej firmy i zmienisz zdanie? :D
    Pozdrawiam
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja polecam kremy do rąk firmy Kamill :p

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja akurat go lubię :) jest jednym z moich ulubionych kremów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam taki sam, tylko że o zapachu kakaowym i jestem z niego nawet zadowolona. Głównym jego plusem jest właśnie ten zapach, ale ręce nie są na długo nawilżone. :c
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobny, kokosowy, ale nie narzekam na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię kosmetyki z ziaji, ale niestety krem do rąk mają kiepskie moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe
    obserwujemy?? odpowiedź napisz u mnie na blogu
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Od koleżanki w szkole się zawsze podbierało ale uważam, że były słabe ;/
    Fajny blog ;)
    zapraszam pelalia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ziaja to bardzo dobra firma :)

    fajny blog, obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię produkty z ziaji :) ale tego kremu nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam przesuszonych rąk na szczęście,chociaż szczerze,to dziwię się,że że krem nie zadziałał, bo u mnie raczej ziaja dobrze działa jako firma..

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja się kroję by wypróbować ten krem tylko z kozim mlekiem który ponoć jest świetny.
    http://donnerlemeilleurdenous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ten krem używam i nie mam żadnego problemu :)
    http://keepaneyeonlanina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam ten krem i nie miałam problemu . Może sprawdź inny z tej firmy :))

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam , ale jak krostki to faktycznie bym nie kupowała... : /
    Ja używam z Isany i jestem zadowolona : )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  30. może masz uczulenie na któryś ze składników kremu? mi się to jeszcze nie zdarzyło a Ziaja ma raczej dobrej jakości kosmetyki- ja przynajmniej nie miałam z nimi żadnego problemu:)

    OdpowiedzUsuń